ارزش از نگاه مشتری - شنبه هفدهم دی ۱۳۹۰
تأثیر رنگ در بازدهی سازمان - شنبه دهم دی ۱۳۹۰
چگونه کارمندانی خوشحال داشته باشیم؟ - جمعه نهم دی ۱۳۹۰
"الگوی فازی در مدیریت بازار" - دوشنبه یازدهم آبان ۱۳۸۸
"همپوشي بازاريابي رابطه مند و مديريت ارتباط با مشتري" - شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۳۸۸
"فرهنگ بازاریابی" - پنجشنبه دوازدهم دی ۱۳۸۷
"CRM پدیده ای فراموش شده در نظام بانکی ایران" - دوشنبه هجدهم آذر ۱۳۸۷
"رویکرد QFD در بهبود كيفيت خدمات بانكي" - چهارشنبه هشتم آبان ۱۳۸۷
"سازمان مشتري مدار " - یکشنبه چهاردهم مهر ۱۳۸۷
"مدير الكترونيك؛ يک الزام" - یکشنبه بیستم مرداد ۱۳۸۷
"داده‌كاوي در مديريت ارتباط با مشتري" - سه شنبه یازدهم تیر ۱۳۸۷
"مهارتهاي مشتري مداري - باشگاهي كه فروش شما را افزايش مي دهد" - شنبه چهارم خرداد ۱۳۸۷
"ارزيـابي عملـكرد سـازمـان - رويكرد استراتژيك" - چهارشنبه چهارم اردیبهشت ۱۳۸۷
"گوشهای خود را تیز کنید" - دوشنبه نوزدهم فروردین ۱۳۸۷
"بازاریابی الکترونیک: برقراری ارتباط با مشتریان" - یکشنبه پنجم اسفند ۱۳۸۶
"۵ اصل برای موفقیت Crm " - چهارشنبه سوم بهمن ۱۳۸۶
"جذب مشتري در 46 ثانيه" - پنجشنبه سیزدهم دی ۱۳۸۶
"روش‌هاي نوين مشتري‌مداري و بازاريابي علمي در بانكداري ايران" - دوشنبه پنجم آذر ۱۳۸۶
پيام CRM ها: بدون مشتري هرگز! - شنبه دوازدهم آبان ۱۳۸۶
"بخش بندی بازار (Market Segmentation)" - دوشنبه شانزدهم مهر ۱۳۸۶
"تحولات و دستاوردهای بازاریابی در محیط الکترونیکی" - یکشنبه چهارم شهریور ۱۳۸۶
"آشنايي با سيستم مديريت کيفيت" - سه شنبه دوم مرداد ۱۳۸۶
" من و مشتریانم " - یکشنبه سوم تیر ۱۳۸۶
"جلب اعتماد مشتری کلید موفقیت شماست" - شنبه دوازدهم خرداد ۱۳۸۶
"هشت روش براي بهبود خدمات به مشتريان" - یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ۱۳۸۶
"سنجش مشتری" - یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۳۸۶
قانون طلايي مشتري مداري " هميشه حق با مشتري است " - شنبه هجدهم فروردین ۱۳۸۶
"سخن بزرگان" - پنجشنبه هفدهم اسفند ۱۳۸۵
"چگونه مي توان با استفاده از قانون 20/80 بر كارايي خود افزود"؟ - چهارشنبه نهم اسفند ۱۳۸۵
"بازاريابي در محيط تجارت الكترونيك" - دوشنبه سی ام بهمن ۱۳۸۵
"سازوكارهاي لازم در ارايه خدمات موثر به مردم " - دوشنبه شانزدهم بهمن ۱۳۸۵
پيامبر اكرم (ص): - یکشنبه هشتم بهمن ۱۳۸۵
"پياده سازي و بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري" - یکشنبه یکم بهمن ۱۳۸۵
"سخن بزرگان" - یکشنبه یکم بهمن ۱۳۸۵
"سخن بزرگان" - چهارشنبه بیست و هفتم دی ۱۳۸۵
"راههاي افزايش كارايي" - شنبه بیست و سوم دی ۱۳۸۵
"بررسي شاخص هاي رضايت مشتريان و ارائه راهبردهاي مشتري مدار (CSM)" - شنبه شانزدهم دی ۱۳۸۵
"رضايت مشتري ضامن بقا در بازار رقابت" - سه شنبه دوازدهم دی ۱۳۸۵
ارتباط با مشتري - نويسنده: راجر كارترايت (مترجم: دكتر علي پارسائيان) - سه شنبه پنجم دی ۱۳۸۵
"منافع وهزينه هاي وفاداري مشتري" - شنبه دوم دی ۱۳۸۵
"بانكداري رابطه مند" RELATIONSHIP BANKING ‎‏ - شنبه دوم دی ۱۳۸۵
پیامبر اکرم (ص): - شنبه دوم دی ۱۳۸۵
"عوامل موفقیت دستگاههای دولتی در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع" - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
"اصول پاسخگويي"    The principle of Accountability - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
"چند توصيه و راهكار ..." - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
"انديشه هاي فيليپ كاتلر" - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
"بانكداري الكترونيك" - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
"راه های تحقق مشتری مداری " - سه شنبه بیست و هشتم آذر ۱۳۸۵
کوتاه و مختصر... - دوشنبه بیست و هفتم آذر ۱۳۸۵
مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ - جمعه بیست و چهارم آذر ۱۳۸۵